Potrudili smo se da prepoznamo Vaše potrebe i ponudimo vam usluge za koje smatramo da će olakšati Vaše svakodnevno poslovanje. Bavite se svojom osnovnom djelatnošću a brigu o urednim poslovnim knjigama prepustite nama.
- Mogućnost prijema dokumentacije elektronskim putem, pošaljite nam skenirane dokumente a mi ćemo iste proknjižiti i pohraniti u naš sistem
- Pregled, kontrola ispravnosti i knjiženje finansijske dokumentacije (ulazni računi, izlazni računi, bankovni izvodi, kalkulacije, blagajnički izvještaji i drugo)
- Vodimo evidenciju stalnih sredstava vašeg preduzeća i obračun amortizacije stalnih sredstava
- Vodimo evidenciju KUF-a i KIF-a, šaljemo zakonski propisane mjesečne izvještaje e-KIF i e-KUF, sačinjavamo i u roku predajemo PDV prijavu
- Vršimo obračun plaća i drugih primanja zaposlenika, pripremu naloga za plaćanje te predaju zakonskih obrazaca poreskoj upravi
- Za vas vršimo usluge vođenja platnog prometa bilo da koristite elektronsko bankarstvo ili platni promet obavljate na šalteru banke
- Izrada i predaja godisnjeg obračuna, poreskog bilansa i ostalih obaveznih obrazaca
- U skladu sa vašim potrebama obavljamo komunikaciju sa bankama, poreskom upravom, upravom za indirektno oporezivanje i ostalim institucijama
- Kontinuirano pratimo zakonske izmjene te vas blagovremeno obavještavamo o nastalim izmjenama u zakonskim propisima
- Pružamo savjet i pomoć u svim fazama poslovanja u cilju postizanja što boljih rezultata